kloczek: SPECS iptraf.spec

michał sałaban emes w skunk.one.pl
Sob, 4 Maj 2002, 20:00:16 CEST

dnia Sat, May 04, 2002 at 04:36:14AM +0200, Łukasz J. Mozer naskrobał(a):

> Erm,  to  nie  wiem, bo u mnie nie chce działać (obajwy podobne jak na
> 2.6.0)  - zbyt duże transfery w Detailed interface statistics, wygląda
> na    to    jakby   wszędzie   (niezależnie   od   ifejsu,   czy   też
> incoming/outgoing)  była podstawiana wartość incoming rates z któregoś
> z ifejsów, co powoduje np. wyświetlanie 2mbps przepustowości dla ppp0.
> Fakt, iż na maszynie z dwoma if (lo+eth) chodziło oki...

czy to nie jest aby kwestia fragmentowanych pakietów?
pamiętam, że kiedyś sprawdzałem i okazało się, że fragmentowane pakiety
ip są liczone źle (jako całość ?) i w transferze wychodzą bajecznie
wielkie wartości...

--
michał sałaban -|- emes w skunk.one.pl