/home/services (by³o: Re: buildlogi)

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Sob, 4 Maj 2002, 22:08:55 CEST

Dnia Sat, 4 May 2002 21:28:26 +0200
Osoba skrywaj±ca siê za mailem < Tomek Orzechowski <orzech w pld.org.pl> >
napisa³a:

> Korci³o mnie przerzuciæ takie rzeczy jak /home/httpd/, /home/ftp/,
> /home/samba/ i parê innych do /home/services/, ale qboosh do¶æ ch³odno
> siê do tego odniós³. A tu widzê, ¿e kloczek ju¿ tak ma.
>
> Co inni na taki manewr?

Ja jestem za.

> Za: potencjalnie wiêkszy porz±dek w /home, mo¿iwo¶æ wywalenia services
> na osobn± partycjê jednym poci±gniêciem

Chwilowo mam u siebie tylko /home/httpd na osobnej, a takie co¶ by by³o lepsze
moim zdaniem

> Przeciw: d³u¿sze ¶cie¿ki, ba³agan zwi±zany z przestawianiem
> konfiguracji.

Czy ja wiem czy d³u¿sze to takie wielkie ale... Wiêkszy problem to z
przestawieniem konfiguracji...

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl