applnk: Development -> Utilities/Development

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Nie, 5 Maj 2002, 01:30:32 CEST

On Sun, May 05, 2002 at 12:48:20AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> A ja tradycyjnie wypomnę że jest to byk w panelu KDE który wreszcie warto
> żeby ktoś poprawił :)
:) faktycznie, masz rację. Kiedyś nawet zgłaszałem bug'a ale wtedy
większe ikony wogóle nie były wyświetlane. Teraz są wyświetlane więc bug
został zamknięty. Właśnie zgłosiłem nowy :)

> Wystarczy w zasadzie zmienić to tak żeby nie było tu rozróżnienie co
> zaskutkować pownno redukcją kawałka kodu :)
Kiedyś się temu przyglądałem, i nie wyglądało to na bardzo
skomplikowane, ale nie miałem czasu, a później zapomniałem o tym.
Spróbuję na to spojrzeć po wyjściu KDE 3.0.1.

> Przy większych rozdzielczościach (używam 1400x1050 i większych i raczje
> coraz więłcej ludzi bedzie takich i większych uzywać) używanie ikonek
> 16x16 daje efekt dość brzydki :>
Ja mam pulpit 1600x1200 ale działam w 800x600. Raz że monitor 15" a dwa
że wzrok mam raczej kreci ;(

> Tak czy inaczje watrtoby te ikonki powikszyć choćby po to żeby konktretne
> osoby widziały że ten detal jest tu jeszcze do poprawienia w KDE :)
:))) Obiecuję że nie będę już na to narzekać :)

> domyślne dla menu i aplikacji też powinny wpsć do applnk i też powinny być
> używane tam gdzie przy generoaniu menyu są uzywane domyślne ikonlki.
W KDE jest taka ikonka, nazywa się unknown.png.
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--