2.5.11

Nie, 5 Maj 2002, 09:29:50 CEST

A od kiedy ustawianie/nie ustawianie trybu DMS ma cokolwiek wspolnego z
fs-em ? Jesli pojawiaja sie "lost interrupt" to na ogol cos jest nie tak ze
wspolpraca na linii dysk<-->kontroler<-->sterownik IDE w jadrze.

A jesli dzieje sie to akurat dla reiserfs, to MSZ czysty przypadek.

Na przyklad:
z moja plyta na VX problemy sie pojawiaja jak podlacze Seagate'a (nie zawsze
od razu - czasem po kilku dniach / przy wiekszym obciazeniu) lub IBM-a 30GB,
podczes gdy inne IBM-y i WD-ki pracuja na ogol bezproblemowo.

I system plikow (ani w zasadzie kernel) nie ma tu nic do rzeczy: moze to
byc nawet FAT.

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk