2.5.11

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Nie, 5 Maj 2002, 09:40:42 CEST

----- Original Message -----
From: "Andrzej Krzysztofowicz" <ankry w green.mif.pg.gda.pl>

ftp://ftp.pld.org.pl/people/adasi/kernel-2.5.11-0.2.i686.rpm

albo

> [...]
ze
> wspolpraca na linii dysk<-->kontroler<-->sterownik IDE w jadrze.
>
> A jesli dzieje sie to akurat dla reiserfs, to MSZ czysty przypadek.
>
> Na przyklad:
> z moja plyta na VX problemy sie pojawiaja jak podlacze Seagate'a (nie
zawsze
> od razu - czasem po kilku dniach / przy wiekszym obciazeniu) lub IBM-a
30GB,
> podczes gdy inne IBM-y i WD-ki pracuja na ogol bezproblemowo.
>
> I system plikow (ani w zasadzie kernel) nie ma tu nic do rzeczy: moze to
Tutaj akurat kernel ma tu duzo do rzeczy (bo jest skopana obsluga PIO). A to
ze reiserfs akurat nie dziala to przypadek (blad ten objawia sie po
chwilowym duzym obciazeniu np. odczytywaniu journala, potem juz nie dziala).
Na ext2 podczas bootowania takiego duzego obciazenia nie ma wiec dziala do
momentu rc.hdparm a potem juz nie ma problemow
WK