RFC(like): zarys propozycji nowych regół dawania RW do cvs

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 6 Maj 2002, 16:54:22 CEST

On Mon, May 06, 2002 at 03:33:17PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> * O co opiekum miałby zadbać ?
>
> Jest tegokilka punktów. O to żeby osoba była poinformowana o pewnych
> zwyczjach które są praktykowane przy różnych operacjach:
> -- jak komunikować się z innymi ?
> -- jak sygnalizować kłopty (według jakich kryteriów wybierać osoby z
>    którymi wypadałoby się kontaktować w razie jakiś rzeczy z którymi ktoś
>    sam nie moze sobie dać radę ? a są w sród nas niewtpliwie osoby czy
>    grupy osób które w róznych tematach się wyspecjalizowały)
> -- jak są komentowane typowe zmiany (kolentowanie zmian tej samej klasy
> [...]

Jak rozumiem to powinno się znaleźć na papierze? (odpowiedzi na te
pytania)

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h