RFC(like): zarys propozycji nowych regół dawania RW do cvs

Pon, 6 Maj 2002, 18:37:10 CEST

On Mon, 6 May 2002, Blues wrote:

> Stwarza preferencje dla ludzi, którzy siedzą na irc'u, bo tam najłatwiej i
> najbardziej naturalnie rozwijają się tego typu "kontakty".

Pomijająć to że sprawa pierwszy traz byłą dyskutowana na ircu
nigdzie indziej o ircu juz nie mam mowy :)

> Dalej - raczej nie gwarantuje nam przypływu ludzi o takim poziomie, na
> jakim nam zależy. Bo niby dlaczego? Czy rekomendacja kogokolwiek jest
> jakąkolwiek wykładnią?

Jak bedziesz w stanie sformułować wymagania co do tego czego mamy
konkrettnie wymagać i bedzi miało tto ece i nogi to sie zgłoś do mnie :)
Jak dodatkowo te wymaganai beda zapewnaić 100% skutecznosci to już będzie
.. bjuty.

> Następne - zatrzymuje dopływ ludzi bardzo wartościowych, a jednocześnie
> bez kontaktów, takich "cichych myszek", którzy wolą siedzieć we własnym
> zaciszu i coś klepać.

Nie zatrzymuje. Napisałem przecież, że sam się zgłaszam na dobrowolca
który zajmie się chetnie każda osobą która nie znajdzie na starcie
opiekuna. Chcesz być druga osobą ?