kloczek: SOURCES gnome-libs-HOME_ETC.patch

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 8 Maj 2002, 12:32:01 CEST

On Wed, May 08, 2002 at 12:20:35PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Wed, 8 May 2002, Tomek Orzechowski wrote:
[...]
> W sumie dlaczego aplikacje mają być dzielone na grupy :) Chyba lepiej
> będzie siegać od razu przykładowo do ~/etc/<aplikacja>/ niz zastanawiać
> się jeszcze dodatkowo czy to jest aplikacja GNOME czy KDE czy jakaś inna
> :)
>
> No tak mi się wydaje .. że chyba tak będzie spójniej :)

Ale w ~/.gnome robią się nie tylko katalogi, są też pliki bezpośrednio
w ~/.gnome. Włącznie z nazwami niezbyt unikalnymi, jak default-wm,
panel, session, session-options, Terminal.

--
Jakub Bogusz