kloczek: SOURCES gnome-libs-HOME_ETC.patch

Śro, 8 Maj 2002, 12:50:40 CEST

On Wed, 8 May 2002, Jakub Bogusz wrote:

> [...]
>
> Ale w ~/.gnome robią się nie tylko katalogi, są też pliki bezpośrednio
> w ~/.gnome. Włącznie z nazwami niezbyt unikalnymi, jak default-wm,
> panel, session, session-options, Terminal.

Czyli jest okazja żeby przemyśleć jak to traktować i to powinno być w tym
momencie zrobione.

Głównym zamierzeniem HOME_ETC było usunięcie/ukrycie/separacja bajzlu w
~/. To że byłyby osobmne smietniki na aplikacje KDE, GNOME i inne chyba
nie jest już aż tak potrzebne, a co więcej w przypadku dobrego tematowanai
aplikacji Gtk+ zapewne za jakis czas ktoś niejako przy okazji zacznei
upodabniać aplikacje Gtk+ do tych uzywajacych Qt czyli specjalne
rozróznianie aplikacji względem toolkitów czy innych nie jest chyba
zasadne. default-wm mógłby być chyba nawet także używany nie tylko przez
gnome-session (nie wiem gzdie X session mgr KDE przechowje nazwę wm-a
ale może możnaby to wręcz porzeenić w jedno .. ?).