xine & dvd

Lukasz Jaskolski yascool w telkab.pl
Śro, 8 Maj 2002, 21:38:52 CEST

On Wed, May 08, 2002 at 09:31:59PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Chyba wystarczy libdvdcss zainstalować...? Zresztą mi ostatnio zaczął
> obcinać dolną część obrazu, tą na której są napisy. A jedną wersję
> wcześniej było OK... Inna sprawa że nawet na niekodowanych obraz z
> dźwiękiem się rozjeżdża...

taaa jak bym nie miał libdvdcss to bym się nie pytał :)
mam najnowsze i nie działa bez poprawki na libdvdread

z reguły mi pisał, że nie znalazł libdvdcss.so.0
a było libdvdcss.so.2
więc zmiana gdzieś w kodach z so.0 na so.2 pomaga ale nie uważam tego za
elegenckie rozwiązanie

Łukasz

--
Łukasz Jaskólski:    yascool w telkab.pl

Ta sygnaturka jest tymczasowa, lepszej nie ma z braku czasu, lecz jak wiadomo
powszechnie prowizorka jest najtrwalsza!