xine & dvd

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Śro, 8 Maj 2002, 22:57:53 CEST

On Wed, 8 May 2002, Lukasz Jaskolski wrote:

> taaa jak bym nie miał libdvdcss to bym się nie pytał :)
> mam najnowsze i nie działa bez poprawki na libdvdread
>
> z reguły mi pisał, że nie znalazł libdvdcss.so.0
> a było libdvdcss.so.2
> więc zmiana gdzieś w kodach z so.0 na so.2 pomaga ale nie uważam tego za
> elegenckie rozwiązanie

A sprobuj najnowszego xine, ktore sie paleta gdzies po okolicach test bo z
tego co pamietam to libdvdcss.so.2 juz chyba na builderach jest
(przynajmniej na ppc-stable jest).

Inna sprawa, czy ktos sprawdzal wspolprace ogle z nowym libdvdcss.so.2?
Bo goscie od ogle pisza ze ich so.0 mialo jakiegos hacka, ktory nie wiem
czy wszedl do nowej wersji tego.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-