kloczek: SOURCES gnome-libs-HOME_ETC.patch

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Śro, 8 Maj 2002, 23:35:13 CEST

El mie, 08-05-2002 a las 12:50, Tomasz Kłoczko escribió:
> Głównym zamierzeniem HOME_ETC było usunięcie/ukrycie/separacja bajzlu w
> ~/. To że byłyby osobmne smietniki na aplikacje KDE, GNOME i inne chyba
> nie jest już aż tak potrzebne, a co więcej w przypadku dobrego tematowanai
> aplikacji Gtk+ zapewne za jakis czas ktoś niejako przy okazji zacznei
> upodabniać aplikacje Gtk+ do tych uzywajacych Qt czyli specjalne
> rozróznianie aplikacji względem toolkitów czy innych nie jest chyba
> zasadne. default-wm mógłby być chyba nawet także używany nie tylko przez
> gnome-session (nie wiem gzdie X session mgr KDE przechowje nazwę wm-a
> [...]

Polaczenie $(ls -d ~/.*|wc -l)==114 i $(ls ~/.gnome|wc -l)==68 plików w
jednym katalogu bajzlu raczej nie zmniejszy. A takie numery jest sens
robic dopiero, kiedy pliki
$CONFIG_ETC/{Background,session,panel,Terminal} i inne beda uzywane w
takiej samej formie przez KDE (albo odpowiednie pliki KDE przez
gnome'a). Do tego czasu wole, zeby w/w pliki lezaly w ...gnome/. A ze
inne tez tam wpadna? I tak nie grzebie w configach gnome'a recznie.
Wazne, ze sie zmniejszy rozmiar $HOME.

I jeszcze jedna kwestia. Jesli ~/.gnome/* chcesz umiescic w
$CONFIG_DIR/*, to jak zamierzasz rozwiazac podzial miedzy ~/.gnome a
~/.gnome_private?

|   Unix hackers do it with pipes    :             Pawel Sakowski    |
|                                    :    <pawel w sakowski.eu.org>    |