błędy/literówki (Re: URLe na sourceforge)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 11 Maj 2002, 00:12:37 CEST

On Fri, May 10, 2002 at 01:12:35PM +0200, Michal Moskal wrote:

> Done. Ale ni cholery nie wiem czy to działa ;) (powinno)

Nie działało, bo #undef FEAT_SPELL_HL w feature.h przykrywało
-DFEAT_SPELL_HL z linii poleceń...
Poprawiłem. Przy okazji poprawiłem budowanie --without athena oraz
--without <wszystkie-gui-naraz>.

Tylko teraz vim-idevim nie pozwala nie zainstalować wersji ncurses bez
ispella :/

A propos ispella - przeszkadza mi konflikt między ispellem a aspellem.
Po pierwsze - budowanie słowników do ispella wymaga ispella, budowanie
słowników do aspella wymaga aspella.
Po drugie - angielski słownik do ispella (którego chcę używać z vimem)
jest w pakiecie ispell, a oprócz sprawdzania pisowni w vimie chciałem
sobie potestować aspella...

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/