Z cyklu p... autoconf

Pią, 10 Maj 2002, 23:59:15 CEST

On 10 May 2002, Paweł Sakowski wrote:

> Da sie to jakos elegancko rozwiazac (bez rozgrzebywania acinclude.m4)?

Poprawiłem właśnie aclocal i powino być ok.
Kolejna rzecz to trzeba jeszcze przejrzeć patche z wersji RH (właśnie to
rbie). Wersję z tą popewaką o ile się zbuduje będzie mozan za kawałek
znaleźć w /test ale ostateczna wersja która wyjdzie z test razem z nową
mozillą powinna zawierać jeszcze troche innych poprawek.