LESSCHARSET

Czw, 9 Maj 2002, 00:40:44 CEST

> Tylko dorzuce że z Andrzejem rozmawialiśmy sobie o tym telefonicznie i
> jednym z rozwiazń jakie rzuciłem które mogłoby być brane pod uwagę byłoby
> wowgóle wywalenie użyania LESSCHARSET przez lessa i używanie wyłącznie
> ustawień locale. Wywalić możnaby też IMHO własna obsługe stron kodowych w
> lessie i baowanie wyłącznie na tym co jest w locale. Wszystki te rzeczy
> które moożnaby tu wywalić maja owszem zsens anle raczje nei na
> linuxie/unices co raczje pod DOS/Win*.

Tomku, ale po przemysleniach jednak stwierdzilem, ze niektorzy moga uzywac
*kilku* jezykow jednoczesnie (przeczytaj BTW), czego zadne ustawienie locale
nie zalatwi.
Jesli nie ma LESSCHARSET, to prawidlowo korzysta z locale.
Pytanie wiec, czy ustawienie LESSCHARSET na latin1 czemus szkodzi (wiem, ze
szkodzi Koreanczykom i Japonczykom) na tyle, zeby tego nie robic dla
wygodnictwa?
A moze ustawiac ja na latin1 tylko dla locale "C" (przeniesienia i znaki
specjalne w manach) ?

Co do usuniecia tego ustawienia z lang.*sh nie ma chyba zastrzezen?

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk