audacity 0.98 - do testów

Przemysław Stanisław Knycz dj-pld w knycz.net
Nie, 12 Maj 2002, 13:30:57 CEST

On Sun, May 12, 2002 at 10:58:26AM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Wow, ja się poddałem ;(

No właśnie ja się nie poddałem :> Już wcześniej zacząłem na builderze
avernego, ale jak na złość padło mu łącze klika dni temu i musiałem
przenieść robotę na aquilę (:

> Oczyściłem trochę tego patch'a; wywaliłem z niego backupy plików oraz
> configure* i Makefile. Te pliki są generowane w %build. Sprawdziłem i
> buduje się po tych zmianach.

Fajnie, domyślam się że troche tam tego było niepotrzebnego, ale i tak
oczyściłem go już wcześniej, pierwszy patch miał 200KB 8-]

Dzieki za pomoc :>

> Mam jeszcze kilka pytań co do działania łaty:
> 1. Skąd wziąłeś plik checkbox.h?

wziąłem z /usr/X11R6/include/wx/checkbox.h - nie wiem ale gdy podałem
#include <wx/checkbox.h> to się sypało makabrycznie, natomiast
deklaracja
#include "/usr/X11R6/include/wx/checkbox.h" jest w porządku, moim
zdaniem coś jest na tych warunkach skopane ? może by -L załatwił sprawę?

> 2. Czemu zmieniłeś:
>    #include <wx/button.h>
>    na:
>    #include <wx/gtk/button.h>
>    ? Czy nie powinno być tak, że włącza się pliki wx/*, które są
>    niezależne od użytej biblioteki?

Tak właśnie powinno być - tu znowu tak jakby skopane warunki w
bibliotece.

> 3. O co chodzi z plikiem Mess.h? Czyżby brakowało deklaracji w
>    wx/generic/msgdlgg.h?

chyba ten warunek to psuł:

#if wxUSE_MSGDLG

w pliku /usr/X11R6/include/wx/msgdlg.h - nie potrafiłem go obejść

W ogole moim zdaniem ta bibiloteka jest zwalona, dziwnie są wywołane te
includy. Tak teraz patrzę na spece niektóre i są kurcze

> Fajnie że mamy w końcu jakiś edytor do sampli... ja ostatnio musiałem
> się zniżyć du użycia Windows ;(

Ja się nie poddałem windowsowi bo szlag mnie chciał trafić z tym
audacity że się nie kompliuje, gdzieś wysznupałem na grupie że ktoś
pozmieniał tylko $includy i zadziałało, niestety nie dotarłem do tego
gościa. Sprawdzę wersję CVSową, ale widzę że będzie dużo czyszczenia, bo
ma zintegrowane biblioteki jakieś (:, ale spokojnie to się zobaczy, póki
co audacity ślicznie moim zdaniem chodzi :>

Pozdrawiam

--
Przemysław Stanisław Knycz