audacity 0.98 - do testów

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Nie, 12 Maj 2002, 14:53:39 CEST

On Sun, May 12, 2002 at 01:30:57PM +0200, Przemysław Stanisław Knycz wrote:
> No właśnie ja się nie poddałem :> Już wcześniej zacząłem na builderze
> avernego, ale jak na złość padło mu łącze klika dni temu i musiałem
> przenieść robotę na aquilę (:
Nie rozumiem o czym ty do mnie rozmawiasz ;) Jaki averne, jaki aquila???

> wziąłem z /usr/X11R6/include/wx/checkbox.h - nie wiem ale gdy podałem
> #include <wx/checkbox.h> to się sypało makabrycznie, natomiast
> deklaracja
> #include "/usr/X11R6/include/wx/checkbox.h" jest w porządku, moim
> zdaniem coś jest na tych warunkach skopane ? może by -L załatwił sprawę?
Usunąłem z łaty checkbox.h, ale zostawiłem instrukcję #include tam gdzie
ty ją umieściłeś i audacity buduje się. Wygląda na to, że któryś z
wczesniejszych nagłówków coś potrzebnego włącza (prawdopodobnie
wx/defs.h). Wygląda mi to na błąd w wxGTK.

> chyba ten warunek to psuł:
>
> #if wxUSE_MSGDLG
>
> w pliku /usr/X11R6/include/wx/msgdlg.h - nie potrafiłem go obejść
>
> W ogole moim zdaniem ta bibiloteka jest zwalona, dziwnie są wywołane te
> includy. Tak teraz patrzę na spece niektóre i są kurcze
Chyba nie dokończyłeś zdania ;) W każdym razie wydaje mi się że poprostu
w pliku wx/msgdlg.h brakuje #include "wx/msgdlg.h". Dodałem łatę do
wxGTK, bo to chyba jest prawidłowe rozwiązanie. Jeśli to zadziała, to
jeszcze będzie można odchudzić łatę na audacity :)

> Ja się nie poddałem windowsowi bo szlag mnie chciał trafić z tym
Ja poprostu zobowiązałem się coś zrobić i nie bardzo chciałem to
odwlekać.
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--