audacity 0.98 - do testów

Przemysław Stanisław Knycz dj-pld w knycz.net
Nie, 12 Maj 2002, 15:04:48 CEST

On Sun, May 12, 2002 at 02:53:39PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Nie rozumiem o czym ty do mnie rozmawiasz ;) Jaki averne, jaki aquila???

to jest najmniej ważne (:

> Usunąłem z łaty checkbox.h, ale zostawiłem instrukcję #include tam gdzie
> ty ją umieściłeś i audacity buduje się. Wygląda na to, że któryś z
> wczesniejszych nagłówków coś potrzebnego włącza (prawdopodobnie
> wx/defs.h). Wygląda mi to na błąd w wxGTK.

aha, no to dobrze, wiemy co jest grane to teraz może się ktoś bardziej
znający na tym niż ja (:

> Chyba nie dokończyłeś zdania ;) W każdym razie wydaje mi się że poprostu
> w pliku wx/msgdlg.h brakuje #include "wx/msgdlg.h". Dodałem łatę do
> wxGTK, bo to chyba jest prawidłowe rozwiązanie. Jeśli to zadziała, to
> jeszcze będzie można odchudzić łatę na audacity :)

aha :> fajnie, a możliwe że nie dokończyłem zdania bo ten list pisałem
na trzy razy (:

> Ja poprostu zobowiązałem się coś zrobić i nie bardzo chciałem to
> odwlekać.

No fakt, jak coś na szybko to też czasem windowsa używam (:

--
Przemysław Stanisław Knycz