wprowadznie makr %{_autoconf} i %{_automake}

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 14 Maj 2002, 15:14:50 CEST

W liście z wto, 14-05-2002, godz. 14:58, Michal Moskal pisze:

> [...]
>
> Zastanów się chwilę na makrem %doc. Jeśli by go nie było, to zauważ,
> że kompresję dokumentacji zrobiłbyś w %install, już po skopiowaniu do
> $RPM_BUILD_ROOT. Podobnie kompresja man i info jest robiona już po
> install. Po prostu macro %doc traktuje kawałek BUILD_DIR jak BUILD_ROOT.
> Więc motywacja porządkowa dla gzip w build jest raczej słaba (znaczy
> gzip przynależy równie dobrze do %install jak i do %build).
>
> Z drugiej strony, chcesz zrobić masową zmianę, która *na pewno* coś
> zepsuje, a makro %{__gzip} nie zepsułoby niczego.

Nie zepsuło, ale czy nielepiej dorobic gzipowanie do %{doc} i %{man} ?
Przecież i tak większość doców jest gzipowana.

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print
pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'