wprowadznie makr %{_autoconf} i %{_automake}

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 14 Maj 2002, 15:23:52 CEST

On Tue, May 14, 2002 at 03:14:50PM +0200, Tomasz Witek wrote:

> Nie zepsuło, ale czy nielepiej dorobic gzipowanie do %{doc} i %{man} ?
> Przecież i tak większość doców jest gzipowana.

Hmm.. z wyj. html. Ale to jest jakiś pomysł. (many są już gzipowane)

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h