Nazwy pluginow mozilli

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Wto, 14 Maj 2002, 16:33:07 CEST

El mar, 14-05-2002 a las 00:41, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala escribió:
> flash-plugin.spec
> flash.spec
>
> A tu to nie wiem po co jest to w 2 roznych plikach? w flash.spec jest
> wtyczka flasha-4 dla netscape a we flash-plugin jest flash-5 dla
> mozilli. Po co takie dziwactwo? flash5 nie dziala w netscape-4.xx czy
> co?

Bo flash.spec jest na GPLu, a flash-plugin.spec (od Macromedii) ma
ograniczającą licencję (co za bałwan wpisał Licence: distributable?).
Mam mały problem, jak te pluginy ponazywać (jedno i drugie nazywa się
flash); co powiecie na:

Macromedia: mozilla-plugin-macromedia-flash
GPL (podpakiety):
	mozilla-plugin-flash
	flash (standalone player)
	netscape-plugin-flash
	flash-screensaver

Nawiasem mówiąc wtyczki do Netscape-a też możnaby jednolicie ponazywać.

|   In God we trust. All others must   :            Pawel Sakowski   |
|  present a valid X.509 certificate.  :   <pawel w sakowski.eu.org>   |