Nazwy pluginow mozilli

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Wto, 14 Maj 2002, 18:13:17 CEST

I oto dnia sądnego 14 maj 2002, Paweł Sakowski napisał(a):

> Mam mały problem, jak te pluginy ponazywać (jedno i drugie nazywa się
> flash); co powiecie na:

> Macromedia: mozilla-plugin-macromedia-flash
> GPL (podpakiety):
> 	mozilla-plugin-flash
> 	flash (standalone player)
> 	netscape-plugin-flash
> 	flash-screensaver

Mnie się podoba :) Poprawiaj.

> Nawiasem mówiąc wtyczki do Netscape-a też możnaby jednolicie ponazywać.

W sumie tak, ale... ktoś jeszcze używa netscape z serii 4.x?

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-