Nazwy pluginow mozilli

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 14 Maj 2002, 18:42:32 CEST

On Tue, May 14, 2002 at 04:13:17PM +0000, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:

> Mnie się podoba :) Poprawiaj.

Rozchodzi się o te (libflashplayer.so  ShockwaveFlash.class)
dwa pliki ? One powinny być w /usr/lib/netscape/plugins i:

[jack w pldworkstation jack]$ ls -l .netscape/plugins/
razem 0
lrwxrwxrwx    1 jack     users          46 paź 28  2001
libflashplayer.so -> /usr/lib/netscape/plugins/libflashplayer.so
lrwxrwxrwx    1 jack     users          49 paź 28  2001
ShockwaveFlash.class ->
/usr/lib/netscape/plugins/ShockwaveFlash.class

ls -l .skipstone/mozilla/skipstone/plugins i ls -l .mozilla/plugins/
wyglądają tak samo...

Więc w przypadku (np.) mozilla-flash pakiet robiłby tylko linki i
wymagał zainstalowania flash_linux (z niego u mnie te 2 pliki)? ;)

> W sumie tak, ale... ktoś jeszcze używa netscape z serii 4.x?

mhm ;)

--
.:|Jarosław Kamper|:×:|jack w irc.pl|:×:|http://jack.eu.org/|:×:|RLU#165846|:.