Potemncjalne uproszczenie manipulowanai %doc (Re: wprowadznie makr ..)

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Wto, 14 Maj 2002, 20:59:22 CEST

El mar, 14-05-2002 a las 20:11, Tomasz Kłoczko escribió:
> Nie Paweł .. nie rozumiesz.
>
> --short-circuit to fajna i przydatna zabawka tyle tylko że nie jesteśmy na
> jej używanie w pełni przygotowani. Przyczyna zostaął zidentyfikowana,

Nie przyczyna. Jeden z problemów. Oto inny (jako proof-of-concept, że
manipulacja gzipem nie wystarczy):

Budowanie modułu jądra

%build
make FLAGS="-D__SMP__"
mv *.o ..
make up-module

I rpm -bc --short-circuit
+ make
make: Nothing to do [bo już się skompilował. A że jako UP?]

> Wprowadznie togo jest juz niemal przesądzone i postaram się to zrobić w
> najbliższym czasie jednym ruchem.

Nie tak szybko! Taka zmiana to nie wyrzucenie BR: XFree86-devel. Jak to
zrobisz automatycznie, to z pewnością budowanie pewnych pakietów się
wykrzaczy -- bo make install może chcieć gdzieś umieścić pliki, które
zniknęły w postaci nieskompresowanej. Zresztą po co ja to piszę? Ten
argument już się pojawił, ale go zignorowałeś. A może chcesz
automatycznie generować patche na Makefile-e?

> Osobiście nie widzę tu na razie dobrego rozwiąznia wartego wdrozenia

A już chcesz grzebać w *.spec?

|   Never trust a man who can count   :            Pawel Sakowski    |
|      up to 1023 on his fingers      :   <pawel w sakowski.eu.org>    |