Potemncjalne uproszczenie manipulowanai %doc (Re: wprowadznie makr ..)

Wto, 14 Maj 2002, 21:26:36 CEST

On 14 May 2002, Paweł Sakowski wrote:

> Nie przyczyna. Jeden z problemów. Oto inny (jako proof-of-concept, że
> manipulacja gzipem nie wystarczy):
>
> Budowanie modułu jądra
>
> %build
> make FLAGS="-D__SMP__"
> mv *.o ..
> make up-module
>
> I rpm -bc --short-circuit
> + make
> make: Nothing to do [bo już się skompilował. A że jako UP?]

To tak czy inaczej to podpada pod kryteria jakie sfrmułwałem.
Przeniesienie pakwania do %build to tylko jedna z konsekwencji i jasne ze
moze być ich więcej.
Jeżeli jednak z jakiś ważnych powodów jeden czy kilka pakeitów miałoby nie
podlegać tym regółóm to też załamywać rąk nie ma co. Ważne ze wszystko
inne będzie dzieki temu dawało się uzywać z --short-circuit.

> Nie tak szybko! Taka zmiana to nie wyrzucenie BR: XFree86-devel. Jak to
> zrobisz automatycznie, to z pewnością budowanie pewnych pakietów się
> wykrzaczy -- bo make install może chcieć gdzieś umieścić pliki, które
> zniknęły w postaci nieskompresowanej. Zresztą po co ja to piszę? Ten
> argument już się pojawił, ale go zignorowałeś. A może chcesz
> automatycznie generować patche na Makefile-e?

Mam jednak w zwyczaju uzywać "cvs diff -u | less" przed wykonaniem zmiany
.. spokojnie :)
Nawet jeżeli miałbym to robić półręcznie to potrafię także skumulwać
sonbie zmiany w tym co robię niezaleznie ofd tego co inni robia :)
Przykładowo:

[SPECS]$ cvs status -v *spec | grep "Status: Locally Modified" | wc -l
     78