Potemncjalne uproszczenie manipulowanai %doc (Re: wprowadznie makr ..)

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Wto, 14 Maj 2002, 22:39:35 CEST

El mar, 14-05-2002 a las 22:20, Tomasz Kłoczko escribió:
> No to przeczytaj wreszcie te dwa punkty w listach jakie wczoraj pisałem i
> przyjmij do wiaomośc że także poprawianie ewentualnie pakietów z kernelem
> czy modułami do kernela będzie konsekwenscją tychże kryteriów.

Przeczytałem, ale do wiadomości nie przyjmę. Bo twoja metoda znacznie
więcej zepsuje (ileś pakietów przestanie się budować w imię nie wiem
czego), niż umożliwi (używanie jednej opcji, której brak do tej pory
nikomu _za_bardzo_ nie przeszkadzał).

Metoda, którą właśnie qboosh powtórzył (bo już była wspomniana, ale
starym zwyczajem się nie ustosunkowałeś) jest o tyle lepsza, że nie ma
szansy zepsuć wywołania make-a. Więc jeśli jest potrzeba short-circuit,
to proponuję właśnie to rozwiązanie rozwijać (trzeba tam jeszcze
szczegóły doszlifować, ale idea jest dobra).

|    Sen jest nienormalnym stanem    :             Pawel Sakowski    |
|   spowodowanym brakiem kofeiny.    :    <pawel w sakowski.eu.org>    |