Potemncjalne uproszczenie manipulowanai %doc (Re: wprowadznie makr ..)

Wto, 14 Maj 2002, 22:20:18 CEST

On 14 May 2002, Paweł Sakowski wrote:

> Nie wiem, jakie kryteria. Wiem, że grzebiąc w wielu pakietach nie
> rozwiążesz problemu --short-circuit. Jeszcze raz powtórzę, że budowanie
> SMP/UP jest tylko przykładem tego, co jeszcze może przeszkadzać.
> Potencjalnie istnieją jeszcze inne problemy, które nie pozwolą używać
> --short-circuit.

No to przeczytaj wreszcie te dwa punkty w listach jakie wczoraj pisałem i
przyjmij do wiaomośc że także poprawianie ewentualnie pakietów z kernelem
czy modułami do kernela będzie konsekwenscją tychże kryteriów. Także, że
"przenoszenie pakowania to nie wszystko" to już jest powtórzenie tego co
zostało w temacie napisane wcześniej.