Potemncjalne uproszczenie manipulowanai %doc (Re: wprowadznie makr ..)

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Śro, 15 Maj 2002, 09:19:43 CEST

On day Wed, May 15, 2002 at 12:33:03AM +0200, Jakub Bogusz wrote what follows:

... ciachnąłem, bo bardzo długie, jesli nie wiesz o co chodzi, patrz
wyżej w wątku :-)

Ja zaproponowałem tylko zastąpienie gzip -9nf przez %{__gzip}, który by
_zostawiając stare pliki_ tworzył nowe.

Taka zmiana _nie może nic zepsuć_, a poza tym, że będzie lepiej (i
spójniej) wyglądało w specu, czasem może pomóc (patrz wątek wyżej).

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>