*spell

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 15 Maj 2002, 15:30:42 CEST

On Wed, May 15, 2002 at 02:43:49PM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Pisałem niedawno - aspell ma Provides/Obsoletes: ispell i dostarcza
> symlink /usr/bin/ispell, ale słowniki ma własne.
>
> IMO te Provides/Obsoletes i link /usr/bin/ispell są do wycięcia
> z aspella - przynoszą więcej szkody niż pożytku.
No właśnie! Tak nie powinno być! aspell i ispell to zdecydowanie
dwa różne programy. To tak jakby zrobić Provides/Obsoletes: emacs w vimie!

[...]
> aspell podobno lepszy. Ale jakąkolwiek kompatybilnośc z ispellem ma
> chyba tylko przy wywoływaniu binarki.
aspell jest częściej poprawiany/usprawniany, natomiast czy lepszy?
podobno właśnie nie, ale tu musiałbym długo szukać odpowiedniego posta...
(zdaje się, że chodzi o pewne rozwiązania zastosowane w słownikach,
których autor aspella nie chce zmieniać, a stanowią problem dla sprawdzania
pisowni języka m.in. polskiego)

    wrobell <wrobell w ite.pl>