*spell

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Śro, 15 Maj 2002, 16:32:37 CEST

On Wed, May 15, 2002 at 02:57:07PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> vim korzysta ze _slowników_ ispella, a nie ispella czy aspella.
> Pakiet aspell jest zupelnie zbedny, ispell przydaje sie tylko ze
> wzgledu na angielski slownik (i ew. do tworzenia slowników).
No wlasnie i niestety jest zepsuty. Probowalem dodac do PLD
ispell-de ale aby to zrobic potrzebuje dzialajacego unsq

ktore u nas nie dziala:

dobrek:~/igerman98-20011124> cat test
alex
alexandra
alexander
dobrek:~/igerman98-20011124> cat test|sq |unsq
ale
ale
Illegal count character 0xa
dobrek:~/igerman98-20011124>

do cvs wrzucilem patch ispell-unsq.path ale jest on tak brzydki ze
az mi sie chce plakac nie  mam teraz jednak czasu zeby to poprawiac
czy ktos biglejszy w C moglby to poprawic.

Znaczy niby to dziala bo:
dobrek:rpm/BUILD/ispell-3.1.new> cat test |./sq |./unsq
alex

alexander

alexandra

ale to itak jest brzydkie.

Pozdrawiam
Lukasz

--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.