Minicom

Daniel Mróz beorn w send.gromada.pl
Śro, 15 Maj 2002, 15:26:32 CEST

On Wed, May 15, 2002 at 15:06:02 +0200, Jacek Konieczny wrote:
> A czy napewno potrzebujesz emulatora terminala (bo to właśnie sprawia
> problemy)?
Hmmmm... Jestem niewyspany i ciezko dzisiaj kojarze. Czy napewno
potrzebuje terminala? Chyba tak. Chce sie logowac po serialu na inny
komp. Robie to minicomem, ale przy ekranie 80x30 wszystko sie kaszani
(VT102 nie moze miec wiecej jak 80x25?) przy wyswietleniu czegokolwiek
lessem. Chce z tego kompa zrobic kolektor logow i less jest mi
potrzebny.

> Najprostrzym rozwiązaniem jest "cu" z pakietu uucp. Po prostu łączy
> używany terminal z linią szeregową.
Hmmmmm... Masz moze pod reka jakis URL?

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?