Serwer grup dyskusyjnych PLD

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Śro, 15 Maj 2002, 19:15:44 CEST

In article <slrn.pl.ae4oll.14l.jojoro w www.slrn.z.pl> you wrote:

> A rozwiązanie nr 3 - autoryzacja. Przydzielasz konta userom zapisanym
> już na listy lub tym co chcą wysyłać przez newsy - niezarejestrowani
> mają tylko dostęp RO.

Wszystko da się zrobić, tylko ja cały czas mówię o większej liczbie news
serwerów. Dosyć trudno prowadzić jest ten typ autoryzacji na więcej niż
jednym serwerze. W sumie mogę tak zrobić, poprzez moj serwer będzie
tryb RW, przez resztę RO.

> A chyba, że tak. Bo jeśli zrobiłbyś dostęp RW tylko przez
> news.pld.org.pl dla zarejestrowanych userow a na reszcie serwerow tylko
> RO to nie widze żadnego problemu.

Może tak właśnie być. Zrobię dzisiaj pare testów i dam znać, jak to działa.

> na cvs-commit są binaria? myślałem że tylko commit logi :-O

Hmm, większe diffy łapią się jako binaria. Stało się tak, po ostatnich
zmianach skryptu wysyłającego maile z commitów.

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*