Polary

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Czw, 16 Maj 2002, 12:56:51 CEST

VTAM!

On Wed, 15 May 2002 21:47:22 +0200
Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl> wrote:
> Piszę na listę, bo może i inni są ciekawi - na czym stanęła sprawa
> polarów? Kiedy można się czegoś spodziewać? Czarek jest dość zajęty
> (spójrzcie na linuxnews.pl ;>), ale mam nadzieję, że naksrobie pare
> słów do tłumu.

Jak to powiedział Mark Tawin: "pogłoski o mojej śmierci wydają się
być mocno przesadzone" ;)
Z polarami czekam na zlot PLD ale jakoś tak do niego dojść nie może,
tak więc pokuszę się raczej o sprzedaż wysyłkową. Fakt że mam teraz
dużo roboty ale trochę czasu wygospodaruję (czytaj: zwalę to komuś
w firmie na głowę ;) )

cezar

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl