Polary

Olgierd Pieczul wojrus w linux.slupsk.net
Czw, 16 Maj 2002, 11:41:12 CEST

Dnia Thu, May 16, 2002 at 10:56:51AM +0000 stanal u mych drzwi list od Cezar Cichocki i rzekl:

> Z polarami czekam na zlot PLD ale jakoś tak do niego dojść nie może,
> tak więc pokuszę się raczej o sprzedaż wysyłkową. Fakt że mam teraz
> dużo roboty ale trochę czasu wygospodaruję (czytaj: zwalę to komuś
> w firmie na głowę ;) )
Rozumiem ze w zwiazku z tym nalezy uscislic wpisy do
organizational/polar o rozmiar, model, kolor?

Czy tez Tobie slac takie rzeczy?

A co do zlotu to, widzac po zaangazowaniu Skobi, z pewnoscia sie
odbedzie. :)
--
Olgierd Pieczul
wojrus w linux.slupsk.net