links

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Czw, 16 Maj 2002, 15:49:43 CEST

Właśnie puściłem do brancha DEVEL linksa - wersje current tego programu,
która potrafi wyświetlać strony www nie tylko w trybie tekstowym, ale
i graficznym. (Xy, svgalib, framebuffer)
aby przelaczyć w tryb wyświetlania graficznegu uruachamiamy "links -g"
Spec wymaga poprawek - zastosowalem %configure2_13 bo automake nie
chcial mi poprawnie zregenerowac makefilow (prosze niech ktoś to
poprawi)

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-