links

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Czw, 16 Maj 2002, 19:06:55 CEST

On Thu, May 16, 2002 at 01:49:43PM +0000, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:
> Właśnie puściłem do brancha DEVEL linksa - wersje current tego programu,
> która potrafi wyświetlać strony www nie tylko w trybie tekstowym, ale
> i graficznym. (Xy, svgalib, framebuffer)
> aby przelaczyć w tryb wyświetlania graficznegu uruachamiamy "links -g"
> Spec wymaga poprawek - zastosowalem %configure2_13 bo automake nie
> chcial mi poprawnie zregenerowac makefilow (prosze niech ktoś to
> poprawi)

Mnie się niepodoba to, że ten links do budowania wymaga svgalib-devel,
to za sobą pociąga wymaganie svgalib, a to (i tu jest problem)
svgalib-helper. Na FTP nie ma svgalib-helper pasującego do mojego
kernela (trudno, żeby były pasujące do wszystkich kerneli), więc
musiałem użyć "-N --nodeps".

IMHO nie może tak być, że _budowanie_ pakietu wymaga jakiegoś modułu do
kernela. To jest chore.
Nie chiałbym też musieć instalować tego modułu, aby np. poużywać linksa.
U mnie działa świetnie na fb.

Pozdrowienia,
        Jacek