links

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Pią, 17 Maj 2002, 12:41:32 CEST

On Fri, May 17, 2002 at 12:03:37AM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Mi się więcej nie podoba (ale to w większości pod adresem samego
> linksa, a nie pakietu).
> Wymaganie naraz libvga i libX11. I kupy bibliotek do grafiki, nawet
> jeżeli chcemy oglądać tylko tekst. Czyli musi być osobna wersja
> tekstowa. w3m ma to lepiej rozwiązane.
>
> Zepsuli Shift-Q, nawet w trybie tekstowym :/
> Po dodaniu -g to jest właściwie zupełnie inna przeglądarka - jak chodzić
> po linkach bez klikania??? Help kłamie.
> Szkoda, że links jest nadal przeglądarką plików html, a średnio
> nadaje się na przeglądarkę http (ftp też). Nadal brak obsługi: HTTP AUTH,
> [...]

Przetestuj elinksa(branch devel), HTTP AUTH Basic jest,
Cookies też chodzą jakby lepiej, gzipowane, bzip2owane pliki lokalne też
są obsługiwane.  Content-encoding trzeba potestować (u mnie działa),
Accept-Language chyba też jest, passive ftp (SOD).
Ogólnie jest tak, że stare błędy zostały usunięte.
Na ich miejsce przyszły nowe.

--
Witold Filipczyk <witekfl w poczta.onet.pl>