links

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pią, 17 Maj 2002, 11:18:51 CEST

I oto dnia sądnego 17 maj 2002, Jakub Bogusz napisał(a):

> Mi się więcej nie podoba (ale to w większości pod adresem samego
> linksa, a nie pakietu).
> Wymaganie naraz libvga i libX11. I kupy bibliotek do grafiki, nawet
> jeżeli chcemy oglądać tylko tekst. Czyli musi być osobna wersja
> tekstowa. w3m ma to lepiej rozwiązane.

Możesz kompilować bez opcji --enable-graphics (wtedy dostaniesz tylko
czystą przeglądarkę tekstową), albo without-x, --without-svgalib,
-without-fb....

I zależności od bibliotek będziesz miał takie jak to skompilujesz.

> Zepsuli Shift-Q, nawet w trybie tekstowym :/
> Po dodaniu -g to jest właściwie zupełnie inna przeglądarka - jak chodzić
> po linkach bez klikania??? Help kłamie.
> Szkoda, że links jest nadal przeglądarką plików html, a średnio
> nadaje się na przeglądarkę http (ftp też). Nadal brak obsługi: HTTP AUTH,

Weź napisz swoje uwagi do autora (bardzo proszę)
Mikulas Patocka <mikulas w artax.karlin.mff.cuni.cz>
lub na listę mailową:
links-discuss w linuxfromscratch.org

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-