Arek i zabranie RW

Sob, 18 Maj 2002, 02:00:07 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Arek Twierdzi że strona nie podszywa się pod strone prokjektu. Ja twierdze
> że to robi i to jest moje główne zastrzerzenie.
Ja twierdzę, że zawartość www.pld-linux.org powinna się znaleść na www.pld.org.pl.
Tam jest znacznie więcej informacji o PLD niż na naszej głównej stronie.

> 1. To co jest na http://www.pld-linux.org/ nie jest bynajmniej strona *o*
> PLD tylko próbuje to przedstawiać *jako* strona PLD.
AFAIK treść tej strony jest z założenia robiona jako strona PLD. Michał
pisał, że chce zrobić nową wersję strony PLD i zrobił. Szkoda, że tak mało
jest chętnych do jej skończenia, żeby to w końcu wylądowało na
www.pld.org.pl :/

> 2.
> http://www.pld-linux.org/developer.html
> "Getting CVS Read-Write account.
>
> W miejscu "the form" jest odwołanie do strony z formularzem nad krórym ma
> kontrolę nie wiem kto (?). Który nie ma RW ale może przechwytywać
> zgłoszenia i ja do tego co przez ten formularz przechodzi nie mam żadnego
> zauwafania. Nikt nie dał Sergiuszowi prawa zbierania takich informacji.
> Tym bardziej że jest już po za projektem.
Kiedyś rozmawiałem o tym z serem i powiedział, że ów formularz może być przeniesiony
z miejsca na dowolny inny serwer. Skrypt z tego co wiem śle maila na standardowy
adres zgłoszeniowy dotyczący cvsu w pld.

> 3.
> http://www.pld-linux.org/people.html
>
> "PLD staff people are volunteers, who come mostly from Poland. We are
> young (under 30th) system administrators, software engineers,
> biotechnologists, physicians & students. We are making PLD Linux Distro
> for our pleasure, home and company needs. We are really using it, every
> day.
>
> Notice: alphabetical order."
>
> Pod spodem fotografie: Marcina Chojnowskiego, Michała Moskala i Sergiusza.
>
> Do pierwszych dwuch osób nie mam zastrzeżenia.
A tutaj chcieli wstawiać zdjęcia developerów. Odemnie też chcieli ale ja
nie chciałem im dać :-)

Co do Twojego listu to taka uwaga - brakuje uwag na temat merytorycznej
zawartości strony :-(

Ja chciałbym zobaczyć ją jak już zostanie skończona pod www.pld.org.pl.

ps. Tomku, doczekam się kiedyś poprawienia http://www.pld.org.pl/devel/join/?
Zagrzebałeś tam jakiś czas temu i zostawiłeś nieistniejące pld-list@
zamiast pld-devel-*@ :-(
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr