Arek i zabranie RW

Sob, 18 Maj 2002, 03:34:53 CEST

On 18 May 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Ja twierdzę, że zawartość www.pld-linux.org powinna się znaleść na www.pld.org.pl.
> Tam jest znacznie więcej informacji o PLD niż na naszej głównej stronie.

> AFAIK treść tej strony jest z założenia robiona jako strona PLD. Michał
> pisał, że chce zrobić nową wersję strony PLD i zrobił.

Najwidoczniej sam Michał nie widział tego jak sam Sergiusz dziaj choćby na
#pld powiedział że PLD-guilde nie jest częścią PLD. Jak w takiej
sytuacji ma byś to mateiał który ma zastąpić obecny frontend na www ?
(pytanie bardziej do Michała)

Parawie miesiąc temu *prosiłem* żeby wyjaśniś status PLD-guide.
Dokładnie nic się nie stało od tego czasu. Michał przykładowo ma swoje
własne wyobrazenia czym to jest, a czy nie jest. Ja po wypowidziach
Sergiusza widzę że ma on jeszcze inne (swoje) wyobrażenia. Widzę to także
że jeżezli żadna osoba która coś zrobiła w tym dokumencie nie zacznie
wyjaśniać wprost czym to jest a czym niejest to takimi wyjaśnieniami
zacznie sie prędzej czy później zajmować Sergisz.

Otóż nie mam zamiaru dawać mu tej okazji. Wolę nawet na dzień czy dwa
przytrzymać nieco Cibie jako tego ktory zdaje się poczuwać się jakoś do
tego dokumentu (skoro sam dodałeś do tej strony odnośnik na www to sam się
w to wplątałeś i do pewnego stopnia sam musisz się z tego wyplątać) czy
też ewentualnie w ten spsoób zdopingować innych żeby coś *wreszcie*
zrobili (wspolnie) w sparwie, w której jeżli nikt nic nie zrobi to zacznie
to nam doskwierać jako duuuużo większy konflikt niż ten na jaki w tej
chwili możemy sobie pozwolić.

[..]
> Kiedyś rozmawiałem o tym z serem i powiedział, że ów formularz może być przeniesiony
> z miejsca na dowolny inny serwer. Skrypt z tego co wiem śle maila na standardowy
> adres zgłoszeniowy dotyczący cvsu w pld.

I nie został przeniesiony. Sergiusz może i to powiodział ale zamiast w
systuiacji jaka jest starać się sparwę wyjaśnić nic nie zrobił. Z razji
tego że nei am on najwidzoczniej zapomniec o PLD, a taki staus tego zasobu
stanowi dla niego dobry punkt zaczenieia "na pzryszłosć". Nie widać było
tu przez misiąc czujego kolwiek kroku żeby to zrobić, a miesiąc to dłuuugi
okres czasu.

> A tutaj chcieli wstawiać zdjęcia developerów. Odemnie też chcieli ale ja
> nie chciałem im dać :-)
>
> Co do Twojego listu to taka uwaga - brakuje uwag na temat merytorycznej
> zawartości strony :-(

Od strony technicznej/merytorycznej po za tym co opisałem porostu uwag nie
mam. To co jest to jest pewien szkielet który widać że może się czymś
wypełnić. Czy tak się stanie to już inna sprawa. W obecnej chwili jeszcze
jest to za mało żeby t wystawiać na www ale moze spokojnie być na
http://unofficial.pld.org.pl/ które od dawien dawan było przewidywane jako
bieżąca wersja robocza zasobów do rozwiajania www.

> ps. Tomku, doczekam się kiedyś poprawienia http://www.pld.org.pl/devel/join/?
> Zagrzebałeś tam jakiś czas temu i zostawiłeś nieistniejące pld-list@
> zamiast pld-devel-*@ :-(

Tyle razy inni popełniali różne wiksze czy mniejsze błędy/literówko ..
inni je poprawiali nawwet czaasmi wrewcz zapominajac o tym wpspomnieć.
Cofnałem strone żeby nie wskazywała na coś co nie nie powino w tym miejscu
być. Nie zauważłem tego sam od razu, a mogłeś to zrobić sam zdajac
sobie sparwę z tego co tam jest nei tak.

Idę spać. Jak do jutra nikt tego nie skoryguje to odszukam to i poprawię.