Jak to łatwo stracić RW w PLD.

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Sob, 18 Maj 2002, 10:28:09 CEST

On 18 May 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

Ech, to juz isc spac wczesnie nie mozna ;>

> 00:06 <@kloczek> arekm: to masz swoje dwa dni na wytłumacznie się z tego co robisz
> 00:07 <@kloczek> do tego czasu nei amsz RW
>
> Jeśli nie wiecie o co chodzi to chodzi o to, że kloczkowi się nie spodobało,
> że na stronie www.pld.org.pl po lewej stronie na dole wśród linków do stron
> o pld jest również link do www.pld-linux.org
>
> Robi się po prostu wspaniale. Kloczek szaleje, a ja przez niego nie
> mam rw :-(

Arku, ale znajac niechec kloczka do pld-linux.org i rzeczy
administrowanych przez Sergiusza mogles pomyslec i nie wywolywac
"wilka z lasu". A ja na ircu sam widzialem jak Cie ser do tego
wstawienia tam pld-linux.org na www.pld.org.pl zachecal.

Panowie (Arek i Tomek), apeluje do waszego rozsadku i:
1. Tomek - przywrocic rw Arkowi,
2. Arek - uznac ze www.pld-linux.org ma tyle wspolnego z PLD,
co www.faq.net.pl z Microsoftem.

Uff...

M.

PS. Czuje ze jedynym wygranym tego sporu bedzie TPSA i Polkomtel ;/
-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-