Jak to łatwo stracić RW w PLD.

Sob, 18 Maj 2002, 10:46:33 CEST

Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl> writes:

> Arku, ale znajac niechec kloczka do pld-linux.org i rzeczy
> administrowanych przez Sergiusza mogles pomyslec i nie wywolywac
> "wilka z lasu".
Niech Tomek panuje nad swoimi emocjami, dlaczego mam to robić za niego?
Dodanie linku z punktu widzenia PLD jako dystrybucji dla ludzi jest
IMO pozytywne, nie interesuje mnie to, że ktoś ma problemy z serem
- niech sobie radzi z tymi problemami sam bez wciągania mnie w te gierki.
Mnie interesuje jedynie zawartość strony.

>  A ja na ircu sam widzialem jak Cie ser do tego
> wstawienia tam pld-linux.org na www.pld.org.pl zachecal.
Oczywiście _nie przeczytałeś dokładnie_ loga z irca. I jak tu można
rozmawiać skoro znów piszesz to co Ci się wydaje zamiast tego
co jest faktycznie.

Dla ułatwienia to wczoraj kiedy ser to pisał był 17 maja, a zmiana
linka nastąpiła wg cvs loga 2002/05/14.

RMF, jak już coś piszesz to sprawdz czy piszesz prawdę bo to już kolejny
raz kiedy muszę po Tobie prostować :(

> Panowie (Arek i Tomek), apeluje do waszego rozsadku i:
> 1. Tomek - przywrocic rw Arkowi,
> 2. Arek - uznac ze www.pld-linux.org ma tyle wspolnego z PLD,
> co www.faq.net.pl z Microsoftem.
Jest tworzony przez developerów PLD (sztuk >= 3), właścicielami
domeny są osoby z pld więc strona ma _bardzo dużo_ wspólnego z PLD.
O ile wiem www.faq.net.pl nie jest tworzony przez osoby z Microsoftu.

Idąc wg takiego planu jak podałeś wyżej to zabierając rw można by
każdy problem rozwiązać na korzyść zabierającego:
1. Zabierający - oddaj rw XYkowi
2. XYgrek - zapomnij o tym co zrobiłeś i cofnij zmianę

Wczoraj Tomek mi pisał, że nie chce w PLD czegokolwiek związanego
z serem niezależnie od tego co to by było (czy dokumentacja, czy cokolwiek).
Napisał, że boi się późniejszych ewentualnych roszczeń sera do tego.

Ja się sera nie boję, nie mam z nim problemów, doce na www.pld-linux.org
są bardzo dobre, kto ma problemy niech sam je rozwiązuje.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr