Arek i zabranie RW

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Sob, 18 Maj 2002, 10:52:29 CEST

El sáb, 18-05-2002 a las 00:06, Tomasz Kłoczko escribió:
> Zabieram mu RW za kolejne zabawy na głównej stronie projektu.
> Nie ma zamiaru się wytłuaczyć z tego i liczy na to że inni to aakceptują.
> Atrek chce mieeć dwa dni na wytłumaczenie się z tego.

Na podstawie przytoczonych logów (uzupełnienia? sprostowania?)
stwierdzam, że Arek ma w pełni rację.

Co to znaczy, że strona nie jest oficjalna? Nie jest napisana przez
pracownika PLD Linux Sp. z o.o.? Bez jaj! Tworzona jest przez osoby,
które od dłuższego czasu rozwijają ten projekt. Czy może chodzi o to, że
została stworzona nie przez kloczka?

Strona dobrze służy projektowi, nie ma tam "podszywania się" a'la "PLD
jest dystrybucją tworzoną przez Alef S.A.". Arek na IRC-u zaproponował
neutralne rozwiązanie: niech się grupa wypowie, na co kloczek zareagował
blokadą konta.

Poprzednio kiedy to zrobił, protestowałem i starałem się przemówić mu do
rozsądku. Bezskutecznie. Przy braku zdecydowanej reakcji "starej
gwardii" sprawa serka odeszła do logów. Teraz sytuacja się powtarza.

Niektórzy ograniczyli się do stwierdzenia, że kloczek jest zbyt cennym
developerem, żeby go odsuwać od projektu. Tu zgoda, ale widać coraz
częściej, że w sprawach organizacyjno-kierowniczych sobie nie radzi, i
od tych należałoby go odsunąć (mam nadzieję, że nie w atmosferze
konfliktu).

EOT jak dla mnie. Z kloczkiem o faktach dyskutować (znowu) nie
zamierzam.

|  Nie ma czegos takiego jak brak snu,  :           Pawel Sakowski   |
|          najwyzej brak kawy.          :  <pawel w sakowski.eu.org>   |