Arek i zabranie RW

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 18 Maj 2002, 12:49:37 CEST

On Sat, 18 May 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Zabieram mu RW za kolejne zabawy na głównej stronie projektu.
> Nie ma zamiaru się wytłuaczyć z tego i liczy na to że inni to aakceptują.
> Atrek chce mieeć dwa dni na wytłumaczenie się z tego.

Źle robisz.
Nieważne jest pochodzenie strony, bo zawsze link z głównej strony można
usunąć, jeżeli coś złego się tam stanie. Kto zabroni?
Arek NIE ZROBIŁ nic nagannego, a ty Tomku NAPRAWDĘ kierujesz się teraz
emocjami. Tylko. Do PLD-Guide sam napisałem kawałek, pomimo iż baaaardzo
mi się nie chciało :) A dokumentacja jest nam _bardzo_ potrzebna i tylko
tam się znajduje. Zrobisz coś lepszego, bo będziesz chciał, żeby tamto
straciło rację bytu? Proszę bardzo, ale do tamtego momentu zostaw to w
spokoju...

Nie widzę naprawdę nic złego w tym co Arek zrobił. Oddaj mu RW i zostaw w
spokoju tą stronę. Niech żyje swoim własnym życiem.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...