Arek i zabranie RW

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 18 Maj 2002, 13:54:24 CEST

On Sat, May 18, 2002 at 03:34:53AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Najwidoczniej sam Michał nie widział tego jak sam Sergiusz dziaj choćby na
> #pld powiedział że PLD-guilde nie jest częścią PLD.

Interesuje mnie tylko strona merytoryczna, a nie kłótnie co jest częścia
czego, tudzież kto ma większego.

> Jak w takiej
> sytuacji ma byś to mateiał który ma zastąpić obecny frontend na www ?
> (pytanie bardziej do Michała)

Normalnie. Nie zbyt mnie obchodzi czy jest w CVS w Gdańsku czy za Wilką
Wodą, pod oczywistym merytorycznym warunkiem, że każdy kto chce w tym
grzebać, może to robić. Ten warunek jest spełniony.

> Parawie miesiąc temu *prosiłem* żeby wyjaśniś status PLD-guide.
> Dokładnie nic się nie stało od tego czasu. Michał przykładowo ma swoje
> własne wyobrazenia czym to jest, a czy nie jest.

Nie da się ukryć.

> Ja po wypowidziach
> Sergiusza widzę że ma on jeszcze inne (swoje) wyobrażenia. Widzę to także
> że jeżezli żadna osoba która coś zrobiła w tym dokumencie nie zacznie
> wyjaśniać wprost czym to jest a czym niejest to takimi wyjaśnieniami
> zacznie sie prędzej czy później zajmować Sergisz.

Jest to dokumentacja PLD. Nic więcej i nic mniej.

> Otóż nie mam zamiaru dawać mu tej okazji. Wolę nawet na dzień czy dwa
> przytrzymać nieco Cibie jako tego ktory zdaje się poczuwać się jakoś do
> tego dokumentu (skoro sam dodałeś do tej strony odnośnik na www to sam się
> w to wplątałeś i do pewnego stopnia sam musisz się z tego wyplątać) czy
> też ewentualnie w ten spsoób zdopingować innych żeby coś *wreszcie*
> zrobili (wspolnie) w sparwie, w której jeżli nikt nic nie zrobi to zacznie
> to nam doskwierać jako duuuużo większy konflikt niż ten na jaki w tej
> chwili możemy sobie pozwolić.

Powiem tylko, że zabierająć rw Arkowi przegiąłeś. I to bardzo mocno.

Przepraszam, a co jest *więcej* na www.pld.org.pl?

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h