Arek i zabranie RW

Sob, 18 Maj 2002, 15:23:38 CEST

On Sat, 18 May 2002, Blues wrote:

> Źle robisz.
> Nieważne jest pochodzenie strony, bo zawsze link z głównej strony można
> usunąć, jeżeli coś złego się tam stanie. Kto zabroni?

To własnie zrobiłem. Dałęm takze wczęniej szansę wykonania i wytłumacznia
tego Arkowi. Jak widziałeś z rozmowy nie chciał ani sam usunąć odwołania i
dał do zrozumienai że zamiast to tłumaczyć bedzie chciał innymi
unczestnikami mnie zakrzyczeć. W takiej sytuacji nie byłoby juz ani pytań
ani odpowidzi.

> Arek NIE ZROBIŁ nic nagannego, a ty Tomku NAPRAWDĘ kierujesz się teraz
> emocjami.

Zrobił jedną rzecz. Nie wytłumaczył sie po mimo że o to go wielokrotnie
pytałem.To co zrobiłm było pod wpływem nie emocji tylko własnie braku
odpowiedzi.

> Tylko. Do PLD-Guide sam napisałem kawałek, pomimo iż baaaardzo
> mi się nie chciało :) A dokumentacja jest nam _bardzo_ potrzebna i tylko
> tam się znajduje. Zrobisz coś lepszego, bo będziesz chciał, żeby tamto
> straciło rację bytu? Proszę bardzo, ale do tamtego momentu zostaw to w
> spokoju...

Jezlei terzz zależy Ci jeszcze dalej na tej pracy to postaraj się teraz
wyjaśnić to czym te materiały są a czym nie są.
W szczególności chodzi mi o wszelkie odcięcie nawet cienai powioazanai
tych zasobów z osobą Sergisuza.