Arek i zabranie RW

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 18 Maj 2002, 15:34:17 CEST

On Sat, May 18, 2002 at 03:30:08PM +0200, Michal Margula wrote:

> Jestem za, pod warunkiem, że to się nie bedzie przedstawiać jako
> www.pld-linux.org

O widzisz, zaczynasz mówić z sensem. W całym PLD Guide adres
pld-linux.org jest użyty w dwóch kontekstach.

  1. jako mój adres, którego nie zamierzam zmienić

  2. w logo.xml, który mogę zmienić pod warunkiem, że
    a) na www.pld.org.pl będzie to co na www.pld-linux.org (czytaj: teksty
       tam nie będą straszyć obcokrajowców).
    b) taka będzie wola developerów (bo imho pld-linux.org to lepszy
       adres).

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h