Arek i zabranie RW

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Sob, 18 Maj 2002, 17:35:20 CEST

On Sat, 18 May 2002 15:34:17 +0200
Michal Moskal <malekith w pld-linux.org> wrote:

> O widzisz, zaczynasz mówić z sensem. W całym PLD Guide adres
> pld-linux.org jest użyty w dwóch kontekstach.
>
>   1. jako mój adres, którego nie zamierzam zmienić
>
>   2. w logo.xml, który mogę zmienić pod warunkiem, że
>     a) na www.pld.org.pl będzie to co na www.pld-linux.org (czytaj: teksty
>        tam nie będą straszyć obcokrajowców).
>     b) taka będzie wola developerów (bo imho pld-linux.org to lepszy
>        adres).

Mi to tam pasuje. Niech www.pld.org.pl pozostanie oficjalnym adresem, z
Waszą zawartością, która jest dobra. Co do www.pld-linux.org to nie ma dla
mnie znaczenia czy istnieje czy nie, niech nie będzie używane jako ofcijalny
adres i już.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter