Arek i zabranie RW

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 18 Maj 2002, 15:48:38 CEST

On Sat, May 18, 2002 at 03:38:39PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sat, 18 May 2002, Michal Moskal wrote:
> [..]

> Widzisz polełniłeś tu typwe "fo pa".
> Niemal od poczatku istnienia http://www.pld.org.pl/ istnieje adres
> http://unofficial.pld.org.pl/. Jego obsługa rózni się tym, że to co ejst
> na www jest brane z etykiety CURRENT, a to co jest na unofficial jet
> brane z HEAD. Jeżeli miałeś czysty zamiar zrobienia tego co opisujesz
> powinieneś zribić to w module w którym są zasoby wystawiane na głółnym
> www.

Ależ oczywiście, już sie robi.

?

> Następnym razem niech Cie to ten przypadek czegoś nauczy że trzeba myśleć
> o tym żeby poinformować przynajmnei konkretne osoby które żeby widziały co
> sie dzieje.

http://lists.pld.org.pl/archive/index.htm?19:mss:18622:200205:ganafocaifklppclfiob

A o tym, że PLD-Guide ma być stroną było już dawniej.

> Miałeś pewne swoje wyobrażenai czym to mzoę być lub powinno
> być. Prawdopodobie nawet Arek do końca sobie nie zdawał sprawę z tego co
> zamierzasz i dlatego zapewne nie był w stanei spojnie wczoraj wyjaśnić co
> się kroi.

Arek, wiedziałeś co się kroi?

> Jeżeli okaże się że to w ten sposób wygląda to Arek RW zaraz odzyska.

W ten sposób to znaczy jak?

> Czekam tylko na jenoznaczne wyjaśnienie czy powyższe domysły są prawdziwe
> czy nie.

Jakież znów domysły?

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h