Arek i zabranie RW

Sob, 18 Maj 2002, 15:47:11 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Widzisz polełniłeś tu typwe "fo pa".
> Niemal od poczatku istnienia http://www.pld.org.pl/ istnieje adres
> http://unofficial.pld.org.pl/. Jego obsługa rózni się tym, że to co ejst
> na www jest brane z etykiety CURRENT, a to co jest na unofficial jet
> brane z HEAD. Jeżeli miałeś czysty zamiar zrobienia tego co opisujesz
> powinieneś zribić to w module w którym są zasoby wystawiane na głółnym
> www.
No i co z tego, że jest unofficial? Jest też www.pld.net.pl i czy to coś
zmienia?

> Prawdopodobie nawet Arek do końca sobie nie zdawał sprawę z tego co
> zamierzasz i dlatego zapewne nie był w stanei spojnie wczoraj wyjaśnić co
> się kroi.
A co się niby kroi o czym od dawna nie wiadomo?

> Jeżeli okaże się że to w ten sposób wygląda to Arek RW zaraz odzyska.
O mnie się nie martw, przeżyje i bez rw.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr